Uw Mendix omgeving:
beschikbaar, betrouwbaar en wendbaar

Benut de potentie van uw applicaties door
Mendix Beheer Services van Appronto, de specialist
met jarenlange Mendix ontwikkel en beheer ervaring

Partner voor Mendix beheer in de volle breedte

Incident
Meld in het handige serviceportaal uw incident en onze servicedesk handelt het incident af volgens de Service Level Agreement afspraken. U ontvangt altijd voortgangsrapportages
Capaciteit
We meten de performance van uw applicaties en adviseren over reken- en opslagcapaciteiten en waar uw applicatie beter kan functioneren
Continuïteit
Voorkom calamiteiten door fraudepreventie, beveiliging, preventief optimaliseren van databases en versie beheer van Mendix
Adaptief
We zorgen dat uw applicatie afgestemd blijft op externe ontwikkelingen o.a. door wetswijzigingen. Uw applicatie groeit mee met gewijzigde behoeften
Beschikbaarheid
We zorgen dat uw applicatie beschikbaar is, de vereiste performance gehaald wordt en de servicedesk bereikbaar is
Perfectioneren
Continue verbetering van de kwaliteit van de applicatie zoals gebruiksvriendelijkheid, onderhoudbaarheid en documentatie

Wij gaan verder

Met de Applicatie Review brengen we objectief de status van uw applicatie in kaart. Daarmee kunt u een weloverwogen besluit nemen over de toekomstvastheid van de applicatie en de borging daarvan. We maken een diepgaande analyse van de applicatie architectuur, de score van uw applicatie volgens de ISO25010 norm én de applicatie wordt getoetst op basis van de Mendix Best Practices. De resultaten worden in een overzichtelijke rapportage samengevat. Ook blijven de resultaten van de ISO25010 test en Mendix Best Practices analyse 12 maanden online beschikbaar om alle verbeteradviezen op te volgen.

Platformbeheer richt zich op het in stand houden van de infrastructuur waarop uw Mendix applicaties werken. Als u gebruik maakt van de Mendix cloud omgeving, dan is dit onderdeel van het platform support die bij uw Mendix omgeving wordt geleverd. Als uw Mendix omgeving bij uw eigen organisatie of bij een eigen hosting partij is ondergebracht dan dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. In alle gevallen kan onze Mendix Beheer Service zorg dragen voor de communicatie zodat u één aanspraakpunt heeft die u volledig ontzorgt.

De 6 voordelen van Mendix Beheer Services

  • Beheer door specialisten met jarenlange ervaring in ontwikkeling en beheer van Mendix applicaties
  • Altijd een professionele Service level Agreement (SLA) werkwijze en kennisborging
  • Goede bereikbaarheid en hoge betrokkenheid van onze servicedesk
  • Service op maat van incidentbeheer (24/7) en periodiek preventief onderhoud
  • Periodieke rapportage over SLA’s en regulier overleg over de status
  • Snelle en flexibele realisatie van nieuwe wensen binnen het overeengekomen budget

Meer weten? neem contact op